tirsdag den 1. januar 2013

Første indlæg - New in

Wuhuuu første indlæg!!!!!

Hej Alle!!

Dette er mit første indlæg, og det vil jeg bruge på at lægge billeder ud af noget som er new in!
I lørdags var jeg i Copenhagen og shoppe med min mor, og jeg fik købt lidt forskelligt. Der er jo udsalg i næsten alle butikker derinde, så det var rigtig fedt at kunne købe nogle af de ting som jeg havde kigget på tidligere på året, til halv pris!!!




 
Dette er alle de ting som jeg købte. Jeg købte øreringe, makeup, sko, en top, sutsko og strømper.
 
 



Jeg er glad for alle mine ting, men især mine nye sko, er jeg helt vilde med! jeg så først et andet par sko, som kostede 800 kr, men syntes at de var for dyre. Så var jeg lidt senere så heldig at finde disse! de kostede også halvdelen af hvad de andre sko kostede! så det var super fedt!!
De var også på tilbud, og kostede rigtig 600 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar